Хогуортс
важно е ! Добре дошли в света на Хари Потър ! Имате възможност да се регистрирате и да бъдете пълноправен член на магическия свят. Следвайте стъпките в темата "начало" ,за да имате официален герой. (рекламите ще изчезнат, веднага след като влезете в регистрацията си) За сега виджате само някой форуми, но след като направите стъпките ще се покажат всичките важно е !

Join the forum, it's quick and easy

Хогуортс
важно е ! Добре дошли в света на Хари Потър ! Имате възможност да се регистрирате и да бъдете пълноправен член на магическия свят. Следвайте стъпките в темата "начало" ,за да имате официален герой. (рекламите ще изчезнат, веднага след като влезете в регистрацията си) За сега виджате само някой форуми, но след като направите стъпките ще се покажат всичките важно е !
Хогуортс
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Класната стая на ІІІ курс

4 posters

Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Класната стая на ІІІ курс

Писане by Чад Мъри Вто Май 26, 2009 2:02 pm

Тук ще пускам уроците ви!Освен това искам по едно малко РП от вас,което да показва,че сте били в час!Домашните ми пращате на ЛС,като си пишете името и фамилията/на героя/.Това е накратко...
Чад Мъри
Чад Мъри
Преподавател по Астрономия
Преподавател по Астрономия


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Чад Мъри Вто Май 26, 2009 2:28 pm

Преподавателят беше зачакал с нетърпение учениците в една голяма стая където щяха да се провеждат уроците по Астрономия..Стаята беше просторна и светла.В началото и се намираше катедрата,а зад нея черната дъска на която учителят щеше да записва уроците.Чиновете бяха широки.На тях се събираха по трима ученици.От страни имаше хранилище,в което преподавателят съхраняваше карти,различни астрономически образи,космически предмети и други работи.
Ето,че звънецът огласи коридорите на училището и учениците започнаха да навлизт в учебното помещение.След като всички се събраха учителят заговори.
-Добър ден ученици!-поздрави учителят.
-Добър ден!-отвърнаха учениците с плахи усмивки.
-Аз съм Чад Мъри и ще ви преподавам по предмета Астрономия.Не се притеснявайте,не е сложно,ако се внимава.-усмихна се учителя.-Също така искам да кажа,че не съм строг...не особено.Ще си позволяваме леко разпуснато поведение,но не прекалено.И да знаете,че много държа на дисциплината!Тъй,като днескашния урок е голям,а и нямаме много време предлагам да започваме.-предложи той.-И така за начало реших да ви запозная с термина „Астрономия”.Този урок е един от най-трудните и можеби за вас,най скучните,но трябва да му обърнем внимание!-мъжът замахна към дъската и на нея се появи заглавието,след,което той бавно започна да разказва:


ПЪРВИ УРОК:Какво е Астрономия?
Астрономия (от гръцки език: αστρο-νομία — „закон на звездите“) е наука, изучаваща небесните тела и явления извън пределите на земната атмосфера като звезди, планети, комети, галактики и реликтовото излъчване. Обект на изучаване от страна на астрономията са образуването и развитието на Вселената, нейната еволюция, както и физическите и химическите свойства на небесните тела и техните движения.
Астрономическите наблюдения предоставят важна информация, позволяваща потвърждение на фундаменталните теории във физиката като общата теория на относителността. Теоретичната астрофизика от друга страна има за цел обяснение на астрономическите явления като например избухването на свръхнова.
Астрономията е една от най-древните науки, използващи научния метод още по времето на Древна Гърция. Задълбочени и систематични наблюдения са били извършвани дори по рано. (виж археастрономия) В исторически план наблюдения, извършени от астрономите-любители са допринесли в значителна степен за извършването на важни открития, като астрономията до ден днешен остава една от малкото съвременни науки, при които любителите играят важна роля, особено при откриването и изучаването на краткотрайни явления.
Съвременната астрономия не бива да бъде бъркана с астрологията — лъженаука, според която човешката съдба бива диктувана от позицията на небесните тела.
В Древна Гърция и ранните човешки цивилизации, астрономията се състои главно в астрометрия — изучаване на позициите на небесните тела. През Ренесанса астрономи като Йохан Кеплер и Исак Нютон поставят основните на небесната механика, чиято математическа формулировка позволява предсказване на движението на небесните тела под въздействието на гравитацията. Фокусът на астрономията се измества към изучаването на движението на планетите и спътниците в Слънчевата система. Модерната астрономия, посредством методи като спектрален анализ и директни наблюдения като тези на космически апарати, изучава състава и произхода на небесните тела.
От началото на 20 век астрономията се поделя най-общо на наблюдателна астрономия и теоретична астрофизика. Наблюдателната астрономия се занимава най-общо с получаване на данни от различни небесни тела и използваните за целта инструменти като телескопи. Този клон понякога бива наричан астрометрия или просто астрономия. Теоретичната астрофизика изучава главно процесите протичащи във Вселената, които биха могли да обяснят получените от астрономията на наблюденията данни. За целта се използват и аналитични модели, като се използват методи като компютърна симулация например.
Поделенията на астрономията могат да бъдат категоризирани според сферата на интерес: галактична астрономия, планетарна астрономия; по предмет като формация на звездите; по метод за получаване на данни — посредством видима светлина, радиовълни или други частици.
В древността астрономията се е ограничавала с наблюденията и предсказването на движенията на видимите с просто око тела. Аристотел смята, че Земята е центърът на Вселената и че всички небесни тела се въртят около Земята по кръгови траектории.
Според древни индийски текстове, индийските астрономи са познавали 27 съзвездия, свързани с движението на Слънцето и допълнителни 12 зодиакални поделения на небето. В Древна Гърция астрономията се развива, като бива въведена системата за определяне на видимата величина на даден небесен обект. Библията съдържа информация (според религиозните представи) за положението на Земята във Вселената, както и за това както представляват планетите и звездите, като тонът е по-скоро поетичен отколкото фактологичен. (виж библейска космология).
През 500 пр. н. е. индийският астроном Ариабхата построява математичен модел на въртящата се около оста си Земя и разглежда движенията на планетите около Слънцето. Това е може би най-ранния известен хелиоцентричен модел.
Класическата астрономия е един от основни седемте предмета, изучавани в средновековните университети, но наблюдателната астрономия се намира в застой чак до 16 век в Европа, когато работи Тихо Брахе. Наблюдателната астрономия процъфтява в Персия и други части на ислямския свят. Персийският астроном от края на 9 век ал-Фаргани изучава движението на небесните тела. Неговите трудове са преведени на латински през 12 век. В края на 10 век голяма за времето си обсерватория е построена близо до днешен Техеран от астронома ал-Кужанди, който наблюдава астрономически преходи на Слънцето над даден меридиан и изчислява наклона на земната ос спрямо еклиптиката. Също в Персия Омар Хаям реформира календара така, че той е с по-малка грешка от юлианския и се доближава по точност до григорианския. Аврам Захуто, живял през 15 век, адаптира основните резултати на астрономическата теория за нуждите на португалските мореплавателни ескпедиции.
В Европа по времето на Ренесанса Николай Коперник предлага хелиоцентричния модел на Слънчевата система. Трудът му бива доразвит от Галилео Галилей и Йохан Кеплер. Галилео пръв използва оптичен телескоп за наблюдение на небесни обекти. Кеплер първи описва точните закони на движение на небесните тела в Слънчевата система по елиптични орбити около Слънцето. Исак Нютон пък формулира теорията на всемирното привличане, извеждайки теоретично законите на Кеплер, и полага основните на небесната механика. Нютон също построява първият действаш рефлекторен телескоп.
Впоследствие е открито, че звездите представляват далечни тела извън Слънчевата система. С навлизането на спектроскопията бива установено, че те представляват далечни звезди, като цяло сходни със Слънцето, но с разнообразна температура, маса и размери. Едва през 20 век е открито, че Млечният път е обособен като отделна група от звезди, както и, че са налични множество други звездни образувания (галактики). Открито е и, че Вселената се разширява, като всички галактики се отдалечават една от друга, подобно на точките на повърхността на балон който бива надуван, само че в триизмерното пространство на Вселената.
Съвременната астрономия открива множество екзотични обекти като квазари, пулсари, блазари и радиогалактики. На базата на множество наблюдения са изградени физически теории, обясняващи някои от тези явления, като например теорията на черните дупки и неутронните звезди. Физическата космология постига значителен напредък през 20 век с теории като тези на Големият взрив, реликтовото излъчване, законът на Хъбъл и нуклеосинтезът на Големият взрив.
Запишете още-*преподавателят замахна към дъската и там се появи таблицата
Астрономически инструменти
Бинокъл
Телескоп
Компютър
Калкулатор
Космическа обсерватория
Телескоп на Максутов

-Това е за днес,като за начало,домашно няма да имате!
Чад Мъри
Чад Мъри
Преподавател по Астрономия
Преподавател по Астрономия


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Тифани Стоун Вто Май 26, 2009 3:16 pm

Тифани вдигна леко ръка и попита:
-Професоре простете моята невежест но Бинокъл ,Телескоп ,Компютър и Калкулатор не се ли мъгалски изобретения. Аз чесно да ви кажа никога не съм виждала такива неща освен бинокал...
Попита тя като премигна няколко пъти?!
Тифани Стоун
Тифани Стоун
4 курс - "Префект на Слидерин"
4 курс -


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Чад Мъри Сря Май 27, 2009 2:19 am

Професорът я погледна с разбираемо лице.
-Не са точно мъгълски,но....Ще ни трябват в някои от часовете!-поясни й проф.Мъри.
Чад Мъри
Чад Мъри
Преподавател по Астрономия
Преподавател по Астрономия


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Хърмаяни Грейнджър Сря Май 27, 2009 4:50 am

Хърмаяни бе в часа по астронимия .Гледаше и слушаше с интерес думите на учителя, който умело разказваше и предизвикваше интерес в нея.
-Според древни индийски текстове, индийските астрономи са познавали 27 съзвездия, свързани с движението на Слънцето и допълнителни 12 зодиакални поделения на небето - разказваше учителя и продължаваше с интересния урок.
"Това не го знаех" помисли си грифиндорката.
Професора започна да обяснява за Астрономически инструменти ,Бинокъл ,Телескоп ,Компютър , Калкулатор , Космическа обсерватория , Телескоп на Максутов.
-Професоре простете моята невежест но Бинокъл ,Телескоп ,Компютър и Калкулатор не се ли мъгалски изобретения. - попита Тифани от слидерин ,а Хърмаяни се зачуди ,защото в думите й имаше смисъл.Професорът я уведоми ,че не са точно мъгълски и че ще ни потрябват в някой час...
Грейнджър записваше всичко много внимателно с ясен и красив почерк.
След още няколко въпроса на ученици и пояснения от страна на учителя звънецът би. но за грифиндорката сякаш бяха минали само 10 минути.Всички излязоха ,а момичето излезе заедно с приятелката си Джейн.


П.П. - Чад Майкъл Мъри е супер и One Tree Hill е най-готиния сериал айде наште
Хърмаяни Грейнджър
Хърмаяни Грейнджър
4 курс - Префект на "Грифиндор"
4 курс - Префект на


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Кайто Кобаяши Сря Май 27, 2009 5:17 am

Кайто влезе в часа по астрономия и се заслуша с интерес в приказките на новия си учител.Той беше симпатичен и разказваше увлекателно и ясно.Момчето се впечетли от умението му да контактува с останалите , но едно нещо го вцепени:
"През Ренесанса астрономи като Йохан Кеплер и Исак Нютон поставят основните на небесната механика, чиято математическа формулировка позволява предсказване на движението на небесните тела под въздействието на гравитацията."Кобаяши се замисли над тези думи и попита:
-Господин Мъри,нали няма да учим тази математическа формулировка?
-Ами за сега няма да ви трябва , но за после ще видим!
Хафълпафецът кимна с глава доволен , че не се налага да смята , защото много ненавиждаше математиката.Когато урокът свърши и би звънецът , младежът се запъти към вратата , като поздрави учителя си и се запъти на някъде.
Кайто Кобаяши
Кайто Кобаяши
4 курс - Префект на "Хафълпаф"
4 курс - Префект на


Върнете се в началото Go down

Класната стая на ІІІ курс Empty Re: Класната стая на ІІІ курс

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите